به میزبانی باشگاه تیو در بندرعباس برگزار شد:

استعدادیابی و نخبه گزینی در رشته پر مهیج «موج سواری» با حضور مربی تیم ملی موج سواری 



مرحله اول استعدادیابی « موج سواری» با دعوت از مربیان و ورزشکاران فعال در این رشته در بندرعباس برگزار شد.

      
به گزارش صبح ساحل، «هدی سایبانی»، مسئول موج سواری استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: «محمدمهدی تشیعی»، مربی بین المللی و مربی تیم ملی موج سواری ایران، مدرس این دوره بودند . 
وی افزود: مرحله اولیه نخبه گزینی و استعدادیابی برگزار شد و در مراحل بعد افراد بزرگسال  بعد از گذراندن دوره و تاییدیه نهایی برای دوره مربی‌گری موج سواری در سطح استان و کشور آموزش داده می‌شوند و همچنین نفرات با پتانسیل برای مسابقات و اردوهای استانی و ملی انتخاب می‌شوند و همچنین ورزشکاران زیر 18 سال برای مسابقات و اردوی تیم ملی استعدادیابی و نخبه گزینی می‌شوند.
مسئول موج سواری استان با اشاره به اینکه این دوره در 2 رده سنی آزاد  با حضور ۲۵ ورزشکار و در زیر 18سال با حضور ۱۵ ورزشکار برگزار شد اظهار کرد: امید به این است برای سال آینده با برنامه ریزی و برگزاری دوره ها و پرورش مربی در استان تعداد مربیان و ورزشکاران فعال در استان به بیشترین حد خود برسد.
وی گفت: استان هرمزگان به‌دلیل پتانسیل بالا و داشتن ساحل های خوب برای موج سواری و همچنین از نظر ورزشکاران فعال و علاقه مند و مربیان توانمند برای سال آینده برای پیشبرد اهداف با حمایت مسئولین استان قطب موج سواری کشور می‌شود و مشتاقیم که سرمایه‌گذاران برای پیشرفت رشته موج سواری با ما همکاری کنند.
هدی سایبانی مسئول موج سواری استان در پایان تشریح کرد: از آقای مجیدی فر مسئول کمیته استندآپ پدل برد کشور و خانم امین زاده رییس کمیته استان هرمزگان که همکاری لازم را برای برگزاری این دوره انجام دادند تشکر می کنیم.
سایبانی افزود: این رویداد در مجموعه آبی ساحلی غدیر شهرداری و به میزبانی باشگاه تیو برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها